Skúter VOGE SR1 125i GT - šedý
Nenáročný skúter pre náročných jazdcov
Fakt toho od teba veľa nechcem:
? Nemusíš mať papiere na veľkú mašinu. Stačí ti obyčajné Béčko.
? Nemusíš vedieť radiť. Kvalty tam padajú automaticky. Stačí ovládať plyn a brzdu.
? Nemusíš do mňa stále liať benzín. Z Prahy do Blavy ťa odveziem na jednu nádrž.
Za málo peňazí véééľa muziky
Sám som nenáročný. Ale mám toho v sebe toľko, že nadchnem aj najnáročnejších skútristov.
Pozri, čo všetko mám už v základe:
? Bezkľúčové štartovanie
? Moderné LED osvetlenie
? 7-palcový LCD prístrojový panel
? Pohodlné sedadlo prešité nepremokavými švami, a pod ním…
? 29 litrov úložného priestoru
? Bočnú priehradku s USB portom
? Párovanie mobilného telefónu cez Bluetooth a jednoduchú navigáciu
? Stredový aj bočný stojan
? Široké zadné opierky na nohy
? A predovšetkým… Prednú kameru s HD rozlíšením! Svoje potulky jednoducho a rýchlo zvečníš na SD kartu. To pozeráš, čo? Ukáž mi iný stroj v mojej kategórii, ktorý to má! Toto všetko dostaneš už v základe! Žiadne doplatky, podmienky, malé písmená v zmluve. Komplet hneď.
Technické veci? Jasné, nie je problém, tu sú! Pod elegantným kabátom mi vrčí jednovalcový, kvapalinou chladený motor s objemom 125 cm3. Čo z neho vytiahneš? Krútiaci moment 11 Nm pri 6 500 otáčkach a výkon takmer 12, divoko erdžiacich koní.
Zdá sa ti to drzé? Neboj, vyvažujú to fakt parádne bezpečnostné vychytávky. Spoľahnúť sa môžeš na nezávislé dvojkanálové ABS a prepínateľnú kontrolu trakcie TCS. Navyše, chrbát ti bude kryť výstražný systém núdzového brzdenia EES.
Mega záruka bez vytáčania: 4 roky natvrdo
4 roky! Natvrdo! Bez podmienky! Nie väzenia, ZÁRUKY! Len u Voge dostaneš k štandardnej dvojročnej záruke ďalšie 2 roky naviac. Bez-pod-mie-ne-čne!
Neriešime zmenu vlastníka, počet najazdených kilometrov ani či skúter vlastní firma. Jednoducho dávame 4 roky plnej záruky namiesto bežných dvoch. Prečo? Pretože týmto strojom absolútne dôverujeme. Sami na nich už nejaký čas jazdíme.
A ešte niečo ti o sebe a mojich skúter bratoch poviem. Kým nás pustili do showroomov, dosť drsne si nás otestovali. Na skúšobných stoliciach nás týrali 200 hodín v nepretržitej prevádzke. 200, kámo, fakt 200. Vydržať sme museli aj testovačku dlhú 60 000 kilákov. To je, povedal by som, asi aj o dosť viac ako na mne nalietaš ty. Tak buď fakt pokojný, nenechám ťa v štichu.
Tak naskoč a presekaj sa mestskou džungľou. Budem tvoja moto mačeta, kameraman aj strážny anjel v jednom.
Video
Technické údaje
Motor
Objem motora | 124,9 cm3 |
Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
Maximálny výkon | 8,5 kW (11,6 Ps) / 8500 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 11 Nm / 6500 rpm |
Kompresný pomer | 11:1 |
Sekundárny pohon | remeňom |
Prevodovka | bezstupňový variátor |
Štartér | elektrický (bezkľúčové štartovanie) |
Chladenie | vodou |
Emisná norma | EURO 5 |
Emisie CO2 | 84 g/km |
Systém dávkovania paliva | EFI |
Objem nádrže | 8 litrů |
Spotreba paliva | 2,7 l/100 km |
Maximálna rýchlosť | 97 km/hod |
Brzdy a podvozok
Odpruženie vpredu | teleskopická hydraulická vidlica ø 31 mm. Zdvih 93 mm |
Odpruženie vzadu | 2x hydraulický tlmič. Zdvih 103 mm |
Pneu vpredu | 110/70-R14 |
Pneu vzadu | 130/70-R13 |
Brzdy vpredu | dvojpiestkový strmeň, kotúč (ø 240 mm) |
Brzdy vzadu | jednopiestkový strmeň, kotúč (ø 220 mm) |
ABS | áno - antiblokovací systém |
TCS | áno - systém kontroly trakcie |
ESS | áno - varovný systém núdzového brzdenia |
Rozmery a hmotnosti
Rozmery (D׊×V) | 1945 x 740 x 1265 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 139 kg |
Výška sedadla | 775 mm |