Skúter VOGE SR1 125i ADV červený
Hľadáš borca čo vie napnúť svaly? Možno už poznáš môjho brata VOGE SR1, celkom fešák, ale trochu konzerva, mimo asfalt sa necíti ideálne. Ja som ale z iného cesta, alebo z inej cesty, ak chceš. Offroadu sa nebojím. Volajú ma SR 1 ADV 125 a som crossover.
Parametre a výbava z ríše snov
Limity? Nepoznám. Tak si poď užiť dobrodrúžo na trailoch. Mám motor čo zvládne aj záludnejší terén – objem 125 ccm a výkon 8,5 kW. Ver mi, stačí to na poriadnu zábavu, záleží len na tvojej odvahe. Priehradový oceľový rám vydrží veľa a podvozok ťa udrží v pohodlí. Jasné, Pamír spolu nezdoláme, ale do susednej dediny prefrčíš cez polňačky ako na dakarke.
Že chceš byť v meste elegantný? Ale samozrejme! Viem byť za slušňáka. Mám sofistikované systémy aktívnej bezpečnosti s nezávislým dvojkanálovým ABS, vypínateľnou trakčnou kontrolou TCS a výstrahou núdzového brzdenia ESS. Plexi? Elektricky nastaviteľné, to ti v mojej kategórii nikto iný nedá.
K tomu bezkľúčové štartovanie, gigantický LCD prístrojový panel, full LED osvetlenie a prednú kameru s HD rozlíšením 1080p. Všetkým môžeš ukázať čo všetko sme spolu zdolali.
Že si človek 21. storočia? Tak vitaj na palube, smartfón si prepojíš s mojim displejom a okrem manažovania hovorov si môžeš tiež zapnúť turn by turn GPS navigáciu. Samo, že všetko vo farbe a s poriadnou dávkou užitočných dát k lepšiemu pocitu z jazdy.
Zapamätaj si, s VOGE SR1 ADV máš mesto aj kopce na dosah ruky! Pohodlie, mega výbava, športový look a agilita, to žiaden môj konkurent neponúka. Prestaň si vyberať medzi funkčnosťou a zábavou, keď so mnou môžeš mať to aj to.
A to najlepšie?
? Stačí ti na mňa obyčajné Béčko
? Spotreba je ľahko nad dva a pol litra na sto, tak na pumpárku nemrkaj, so mnou ju nebudeš vidieť často.
? Spojka, prevodovka... zabudni, kvalty si radím sám, na tebe je len ovládanie plynu a bŕzd.
Tak si to ešte raz zrátajme, za smiešne tri litre dostaneš v základe
? Bezkľúčové štartovanie
? Full LED osvetlenie
? 7-palcový LCD prístrojový panel
? Pohodlné sedadlo prešité nepremokavými švami
? 29 litrov úložného priestoru pod zadkom
? Bočnú priehradku s USB portom
? Párovanie mobilného telefónu cez Bluetooth a jednoduchú navigáciu
? Stredový aj bočný stojan
? Široké zadné opierky na nohy
? A pre Spielbergov – integrovanú kameru s HD rozlíšením!
Doplňujúce informácie
Technické údaje
Motor
Objem motora | 124,9 cm3 |
Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
Maximálny výkon | 8,5 kW (11,6 Ps) / 8500 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 11 Nm / 6500 rpm |
Kompresný pomer | 11:1 |
Sekundárny pohon | remeňom |
Prevodovka | bezestupňový variátor |
Štartér | elektrický (bezkľúčové štartovanie) |
Chladenie | vodou |
Emisná norma | EURO 5 |
Emisie CO2 | 63 g/km |
Systém dávkovania paliva | EFI |
Objem nádrže | 9 litrov |
Spotreba paliva | 2,7 l/100 km |
Maximálna rýchlosť | 97 km/hod |
Brzdy a podvozok
Odpruženie vpredu | teleskopická hydraulická vidlica ø 31 mm. Zdvih 121 mm |
Odpruženie vzadu | 2 x plynovokvapalinový tlmič s externou nádobkou a nastaviteľnou pružinou. Zdvih 108 mm |
Pneu vpredu | 110/80-R14 |
Pneu vzadu | 130/70-R13 |
Brzdy vpredu | dvojpiestkový strmeň, kotúč (ø 240 mm) |
Brzdy vzadu | jednopiestkový strmeň, kotúč (ø 220 mm) |
ABS | áno - antiblokovací systém |
TCS | áno - systém kontroly trakcie |
ESS | áno - varovný systém núdzového brzdenia |
Rozmery a hmotnosti
Rozmery (D׊×V) | 1 970 × 770 × 1 300 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 141 kg |
Výška sedadla | 810 mm |