Varianty
Obrázok | Obj. čislo | Variant | Dostupnosť | Cena bez DPH | Cena s DPH | Strážny pes | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
VOGE525DSXgrey | Šedá | Skladom u dodávateľa, dodanie možné do 48 hodín |
5 825 €
|
6 990 €
|
Strážny pes |
|
|
VOGE525DSXBLACK | čierna | Skladom u dodávateľa, dodanie možné do 48 hodín |
5 891,67 €
|
7 070 €
|
Strážny pes |
|
|
VOGE525DSXblue | Modrá | Skladom u dodávateľa, dodanie možné do 48 hodín |
5 891,67 €
|
7 070 €
|
Strážny pes |
|
Motocykel VOGE 525 DSX ADVENTURE + kufre zdarma
VOGE 525 DSX ADVENTURE - cesta za mesto.
Chceš vyraziť za hranice mesta, kde končí asfalt, stratiť sa v križovatkách alebo brázdiť úzkymi serpentínami za mestom. V takom prípade potrebuješ práve motorku VOGE 525 DSX ADVENTURE.
Som mašina s neskutočne komfortným podvozkom a s drôtenými kolesami s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spoľahnúť sa môžeš na moje špičkové brzdy od japonského Nissinu a na dostatočne silný dvojvalcový motor s výkonom 35 kW (48 k). Vďaka dvom jazdným režimom mi mi dáš ľahko vedieť, či so mnou chceš šetriť benzín, alebo máš práve chuť na divočenie v režime Šport.
V štandardnej výbave mám TFT prístrojovku so 7-palcovým displejom, ktorá ukazuje okrem iného aj tlak v pneumatikách. A keď si pomocou Bluetooth spáruješ mobil, prístrojovka začne fungovať aj ako bezchybná moto navigácia.
Mám bočný aj stredový stojan, konektor USB, 12 V zásuvku, nastaviteľné plexi, kompletné LED osvetlenie a nádherné prídavné hmlovky. V základe dostaneš aj trojicu origoš hliníkových uzamykacích kufrov. Zbalíš do nich všetko, čo budeme na našej ceste za poznaním potrebovať. S kuframi prídem na 6 990 EUR. Ak ich nepotrebuješ, zaplatíš za mňa 6 590 EUR.
Táto motocyklová lahôdka u nás nemá cenovú konkurenciu. Schválne sa mrkni napríklad na porovnateľnú konkurenciu. Vyvalíš za ne raketu a zďaleka nedostaneš takú výbavičku, akú mám ja už v základe. A o navigácii môžeš tak akurát iba snívať. Tú ti iné päťkilá neponúknu ani za príplatok.
Áno, možno si už obdivoval moju predchodkyňu Voge 500. Pozri. K predkom mám úctu, ale pri všetkej skromnosti musím povedať, že oproti nej som ešte dokonalejšia. Zlepšovákov mám fakt mrte. Mrkni na ne do detailov. Ale ani tam sa všetky nezmestili.
MOTOR
Objem motora | 494 cm3 |
Typ motora | štvortaktný radový dvojvalec DOHC |
Maximálny výkon | 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 50,5 Nm / 6 500 rpm |
Kompresný pomer | 11.5:1 |
Sekundárny pohon | reťazou |
Prevodovka | manuálna, 6 rýchlostných stupňov |
Štartér | elektrický |
Chladenie | vodou |
Emisná norma | EURO 5 |
Emisie CO2 | 90 g / km |
Systém dávkovania paliva | elektronické vstrekovanie Bosch |
Objem nádrže | 18 litrov |
Spotreba paliva | 3,9 l/100 km |
Maximálna rýchlosť | 160 km/h |
PODVOZOK A BRZDY
Odpruženie vpredu | 41 mm Upside-Down vidlica Kayaba, zdvih 150 mm |
Odpruženie vzadu | kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič Kayaba, zdvih 145 mm |
Pneu vpredu | 110/80-R19 – Metzeler Tourance |
Pneu vzadu | 150/70-R17 – Metzeler Tourance |
Brzdy vpredu | 2x dvojpiestkové strmene NISSIN, 2× kotúč (o 298 mm) |
Brzdy vzadu | jednopiestkový strmeň NISSIN, 1× kotúč (o 240 mm) |
ABS | áno, BOSCH - vypínateľné |
ROZMERY A HMOTNOSTI
Rozmery (D׊×V) | 2 215 × 840 × 1 365 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 206 kg |
Výška sedadla | 830 mm |